Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Currículo & Docência
Actual
Archivos
Avisos
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo editorial
Declaración de privacidad
Contacto
Buscar
Registrarse
Entrar
Inicio
/
Archivos
/
Vol. 3 Núm. 1 (2021)
Vol. 3 Núm. 1 (2021)
A revista CURRÍCULO & DOCÊNCIA (ISSN 2675-4630) é mantida pelo Programa de Pós-Graduação em Educação em Ciências e Matemática (PPGECM) do Campus do Agreste da UFPE
Publicado:
2021-11-13
Número completo
PDF (Português (Brasil))
Artigos
EDITORIAL
José Ivanildo Felisberto de Carvalho, Douglas Verrangia Corrêa da Silva
PDF (Português (Brasil))
African Mathematical Knowledge And Anti-Racist Education: An Analysis Of The Anais Of ENEM Conocimiento Matemático Africano Y Educación Antiracista: Análisis De Los Anales De ENEM
Edson Carlos Sobral de Sousa, Maria Gabriela Costa da Silva, José Ivanildo Felisberto de Carvalho
PDF (Português (Brasil))
Bibliographic review of papers on ethnic-racial issues in Science and Biology teaching events
Sára Regina Magalhães Melo, Tatiana Galieta
PDF (Português (Brasil))
From annihilation material to symbolic: the construction of the black people as a non cognizance being
Florença Freitas Silvério
PDF (Português (Brasil))
Ompande and ombongola geometry as a pedagogical proposal for mathematical education: Applications of Cultural Knowledge of the Mucubal people of Southern Angola-Namibe
Alfredo Capitango de Lúcio
PDF (Português (Brasil))
Quilombola School, Africanity, Mathematics and Anti-racism
Alexander Cavalcanti Valença
PDF (Português (Brasil))
Quilombola School Education and mathematics teaching: the teaching practice of an activist teacher
Evanilson Tavares de França, Maria Batista Lima
PDF (Português (Brasil))
Teachers’ conception about Science and Math teaching at a Quilombola Education context
John Victor de Oliveira Silva, Thiago Araújo da Silveira
PDF (Português (Brasil))
Idioma
Français (Canada)
Français (France)
Deutsch
Italiano
Português (Brasil)
Español (España)
English
Información
Para lectores/as
Para autores/as
Para bibliotecarios/as