Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 2 (2013)
Vol. 4 No. 2 (2013)
Published:
2013-12-19
EDITORIAL
Editorial do Volume 4, número 2
Gilda Lisbôa Guimarães
PDF (Português (Brasil))
Contributions to educational software development methodology based on user centered design
António Pedro Costa, Estela Barreto da Costa
PDF (Português (Brasil))
ARTIGOS
Use of conceptual maps in higher education on theperception of undergraduates in physics
Naíma Soltau Ferrão
PDF (Português (Brasil))
Teaching and learning diferential equations: a preliminar survey of the scientific production
Eliane Alves de Oliveira, Sonia Barbosa Camargo Igliori
PDF (Português (Brasil))
Game Sum 10: basic facts and mental calculation
Daniel Moreira dos Santos, Vânia Maria Pereira dos Santos-Wagner
PDF (Português (Brasil))
Justifications on the subject of correlation and regression in spanish high school textbooks
Maria Magdalena Gea, Carmen Batanero, Pedro Arteaga, Gustavo Raúl Cañadas
PDF (Português (Brasil))
O moodle e o facebook como ambientes pedagógicos: concepções discentes acerca do uso destes ambientes
Thelma Panerai Alves, Renata Kelly Souza Araújo
PDF (Português (Brasil))
Um cenário sobre pesquisas brasileiras que apresentam como abordagem teórica os registros de representação semiótica
Fernanda Aparecida Ferreira, Cintia Aparecida Bento dos Santos, Edda Curi
PDF (Português (Brasil))
Language
Deutsch
Italiano
Português (Brasil)
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Make a Submission
Make a Submission
Indexadores
DOI
Arquivamento