Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 9 No. 3 (2018)
Vol. 9 No. 3 (2018)
Published:
2018-12-28
ARTIGOS
The production of digital performances about infinity: exploring images of mathematics in pre-service teacher education
Gabriel Souza Gregorutti, Ricardo Scucuglia Rodrigues da Silva
PDF
DOI:
https://doi.org/10.36397/emteia.v9i3.23085
Statistical literacy in the curriculum of mathematics in primary education in Spain
Danilo Díaz-Levicoy, Karen Ruiz-Reyes, Elena Molina-Portillo, José Miguel Contreras García
PDF (Español (España))
DOI:
https://doi.org/10.36397/emteia.v9i3.234791
Aspirations and longings that motivated teachers to be with mathematical research in formation
Paulo Wichnoski
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.36397/emteia.v9i3.238082
Relações entre atividades de educação financeira em livros didáticos de matemática dos anos iniciais do Ensino Fundamental e o manual do professor
Laís Thalita Bezerra dos Santos, Cristiane Azevêdo do Santos Pessoa
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.36397/emteia.v9i3.239328
Didactique Professionnelle (DP) et la Théorie des Situations Didactiques (TSD): le cas de la notion d'obstacle et l´activité de professeur
Francisco Regis Vieira Alves
PDF (Français (Canada))
DOI:
https://doi.org/10.36397/emteia.v9i3.235008
Desativada
Análise de erros em questões sobre sequências numéricas: uma contribuição para a formação do professor de matemática
Miriam Ferrazza Heck
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.36397/emteia.v9i3.23580
Language
Deutsch
Italiano
Português (Brasil)
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Make a Submission
Make a Submission
Indexadores
DOI
Arquivamento