Salta al contenuto principale
Salta al menu principale di navigazione
Salta al piè di pagina del sito
Open Menu
Currículo & Docência
Ultimo fascicolo
Archivi
Avvisi
Info
Sulla rivista
Proposte
Comitato Scientifico ed Editoriale
Dichiarazione sulla privacy
Contatti
Cerca
Registrazione
Login
Home
/
Archivi
/
V. 2 N. 1 (2020)
V. 2 N. 1 (2020)
A revista CURRÍCULO & DOCÊNCIA (ISSN 2675-4630) é mantida pelo Programa de Pós-Graduação em Educação em Ciências e Matemática (PPGECM) do Campus do Agreste da UFPE
Pubblicato:
2020-08-29
Fascicolo completo
PDF (Português (Brasil))
Artigos
Editorial
Antonia Larrain, Sylvia De Chiaro, Kátia Calligaris Rodrigues
PDF (Português (Brasil))
Argumentation, games and knowledge construction: a review
Alisson Michel Silva Valença
PDF (Português (Brasil))
Argumentation in chemical teaching: Construction about the concept of atomic models
Taís de Oliveira Silva, Karla Kilma Correia, Camilla Maria dos Santos, Klebson Nelson da Silva
PDF (Português (Brasil))
Argumentation in child education: strategies to promote the development of argumentation in early childhood education
Angelina Nunes de Vasconcelos, Lorena de Melo Barbosa
PDF (Português (Brasil))
Chemistry activity to discuss social and environmental issues in the Amazon rainforest through argumentative movements
Marcondes Luiz da Silva Azevedo
PDF (Português (Brasil))
Production of Points of View by students at Middle School
Marcia Oliveira Moura, Isabel Cristina Michelan de Azevedo
PDF (Português (Brasil))
Students 'views on critical debate as pedagogical practice in higher education
Phagner Ramos, Selma Leitão
PDF (Português (Brasil))
Lingua
Français (Canada)
Français (France)
Deutsch
Italiano
Português (Brasil)
Español (España)
English
Informazioni
per i lettori
Per gli autori
Per i bibliotecari