Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 6 No. 1 (2015)
Vol. 6 No. 1 (2015)
Published:
2015-11-14
ARTIGOS
Como os alunos do 5º ano compreendem o conceito de escala em gráfico?
Betania Evangelista, Gilda Guimarães
PDF (Português (Brasil))
The "virtual being together" and the “inhabitants”: a way for teacher’s professional development in distance education modality
Agnaldo de Oliveira, Suely Scherer
PDF (Português (Brasil))
Planejamento de atividades de modelagem matemática: um caminho possível
Luzinete Oliveira Mendonça, Celi Espasandin Lopes
PDF (Português (Brasil))
Proportionality: axle of connection among mathematical contents
Manoel dos Santos Costa, Norma Suely Gomes Allevato
PDF (Português (Brasil))
Relações entre a sequência fedathi e as alavancas meta no ensino de álgebra linear
Francisca Claudia Fernandes Fontenele, Hermínio Borges Neto, Maria José Costa dos Santos
pdf (Português (Brasil))
Language
Deutsch
Italiano
Português (Brasil)
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Make a Submission
Make a Submission
Indexadores
DOI
Arquivamento