Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Logo EM TEIA
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 6 No. 1 (2015)

Vol. 6 No. 1 (2015)

Published: 2015-11-14

ARTIGOS

  • Como os alunos do 5º ano compreendem o conceito de escala em gráfico?

    Betania Evangelista, Gilda Guimarães
    • PDF (Português (Brasil))
  • The "virtual being together" and the “inhabitants”: a way for teacher’s professional development in distance education modality

    Agnaldo de Oliveira, Suely Scherer
    • PDF (Português (Brasil))
  • Planejamento de atividades de modelagem matemática: um caminho possível

    Luzinete Oliveira Mendonça, Celi Espasandin Lopes
    • PDF (Português (Brasil))
  • Proportionality: axle of connection among mathematical contents

    Manoel dos Santos Costa, Norma Suely Gomes Allevato
    • PDF (Português (Brasil))
  • Relações entre a sequência fedathi e as alavancas meta no ensino de álgebra linear

    Francisca Claudia Fernandes Fontenele, Hermínio Borges Neto, Maria José Costa dos Santos
    • pdf (Português (Brasil))

Language

  • Deutsch
  • Italiano
  • Português (Brasil)
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)

Make a Submission

Make a Submission

Indexadores

DOI

DOI

Arquivamento

Portal da Rede Cariniana - Perguntas frequentes

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.