Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 4 No. 3 (2013)
Vol. 4 No. 3 (2013)
Published:
2014-03-04
Educação matemática e educação do campo: desafios e possibilidades de uma articulação
Aldinete Silvino de Lima, Iranete Maria da silva Lima
PDF (Português (Brasil))
ARTIGOS
Teens in conflict with the law: their performance in mathematics and the senses shared by teachers about the school
Natercia de Andrade Lopes Neta, Lícia de Souza Leão Maia
PDF (Português (Brasil))
Financial education:a tool for economic consciousness
Cales Alves da Costa Junior, Olga Maria Barreiro Claro
PDF (Português (Brasil))
Estudantes do ensino básico como desenvolvedores de jogos digitais
Fernando Celso Villar Marinho, Miriam Struchiner
PDF (Português (Brasil))
Etnomathematicsand ruraleducation: over to you,josé.
Juliano Espezim Soares Faria
PDF (Português (Brasil))
Perceptions and expectations of mathematics andscience teachers of projovem fieldprogram–land knowledge
Glória Maria Duarte Cavalcanti, Luciano Cavalcanti Nascimento
PDF (Português (Brasil))
Digital whiteboard use: cooperative possibilitiesto mathematics classes
Sérgio Freitas de Carvalho, Suely Scherer
PDF (Português (Brasil))
Use of manipulatives instudents ́ particpation onmathematics classes
Jamille Vilas Boas, Jonei Cerqueira Barbosa
PDF (Português (Brasil))
Four required aspects to think about teaching mathematics to deaf
Fábio Alexandre Borges, Clélia Maria Ignatius Nogueira
PDF (Português (Brasil))
On consumption, gender and education of youth and adult: investigating the production of meanings and the decision-making of individuals-consumers
Amanda Fabri de Resende, Marco Aurélio Kistemann jr
PDF (Português (Brasil))
Language
Deutsch
Italiano
Português (Brasil)
English
Español (España)
Français (France)
Français (Canada)
Make a Submission
Make a Submission
Indexadores
DOI
Arquivamento